Reacţie a sindicatului din CNADNR: Angajații au salarii medii de doar 2.200 de lei, în timp ce şefii de la Bucureşti câştigă 5.000 de lei
Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment Reacţie a sindicatului din CNADNR: Angajații au salarii medii de doar 2.200 de lei, în timp ce şefii de la Bucureşti câştigă 5.000 de lei

Reacţie a sindicatului din CNADNR: Angajații au salarii medii de doar 2.200 de lei, în timp ce şefii de la Bucureşti câştigă 5.000 de lei

Un articol de: -
Foto: cnadnr.ro Eveniment

Sin­dicatul Dru­marilor „Elie Radu“ a venit cu o serie de precizări după ce jurnaliștii de la ZF au publicat un articol despre numărul mare de angajați cu salarii enorme pe care îl are compania, în condițiile în care România nu are autostrăzi.

Analiza ZF arătase că șefii de departamente din cadrul CNADNR au trecute în declarația de avere venituri și de 20.000 de lei, uneori chiar mai mult decât șefi ai companiei. În plus, jurnaliștii au mai scris despre tendința unor angajați de a-și aduce rudele în companie.

„În cadrul CNADNR, întreţinerea drumurilor este realizată printr-un număr de şapte subunităţi, denumite Direcţii regionale de drumuri şi poduri: Bucureşti, Craiova, Iaşi, Cluj, Timişoara, Constanţa, Braşov, care însumează un număr de 5.300 de salariaţi, iar media câştigurilor salariale pentru aceştia este de 2.200 de lei, în care sunt incluse şi toate celelalte adaosuri sau/şi sporuri.

Cu totul alta însă este situaţia în cadrul unei alte subunităţi a CNADNR, şi anume CNADNR - Central, unde lucrează aproximativ 700 de salariaţi, iar media câştigurilor salariale este de 5.000 de lei, deci, după cum se poate observa, peste dublul câşti­gurilor salariale medii ale celorlalţi sala­riaţi“, se arată în adresa sindicatului semnată de reprezentantul legal inginer Elena Răileanu.

Sindicatul mai precizează că maxim 8% din salariații companiei se ocupă de construcția de noi autostrăzi și drumuri naționale, în vreme ce restul au sarcini legate de administrarea și întreținerea rețelei existente.

De asemenea, în adresă se mai precizează că, de la începutul anului, nu au fost date aprobări în vederea angajării de personal muncitor la CNADNR nici măcar în posturile rămase vacante.

Citeşte mai multe despre:   cnadnr,   autostrazi,   drumuri nationale
 
 
Loading...