Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment Studiu: Publicitatea de pe TV rămâne cel mai eficient tip de promovare

Studiu: Publicitatea de pe TV rămâne cel mai eficient tip de promovare

Un articol de: -
Foto: paginademedia.ro Eveniment

Un studiu realizat în ultimele patru luni de compania de cercetare de piață Deloitte arată faptul că publicitatea de pe TV rămâne cel mai eficient tip de promovare, urmată de reclama de pe online și radio. Ziarele și revistele au ajuns însă pe ultimul loc în topul celor mai eficiente medii de promovare, relatează Pagina de Media.

Astfel, 35 % dintre persoanele intervievate au explicat că publicitatea televizată poate furniza o audiență masivă clienților. Posturile de televiziune au fost primele alegeri pentru marile branduri naționale.

Un procent de 23% consideră că pe lângă promovarea tradițională, publicitatea online poate oferi imediat vizitatori — printr-un simplu click și furnizează rezultate măsurabile.

Dintre persoanele intervievate, 18% afirmă că având în vedere miliardele de oameni din întreaga lume care activează în social media acest mediu este o modalitate de a ajunge la un număr foarte mare de persoane la un preț relatv scăzut.

10% susțin că radioul continuă să fie o modalitate puternică prin care companiile și brandurile pot crea o relație cu cei care le consumă produsele, în timp ce un alt procent de 10% cred că Publicitatea Outdoor este mediul care este răspândit peste tot și nu poate fi închis. Oamenii petrec destul de mult din timpul lor în afara casei și, în consecință, sunt “atinși” de mesajele publicitare stradale.

Pe ultimul loc se află ziarele. 5% dintre persoanele participante la studiu consideră că Ziarele și revistele au pierdut foarte mult din audiență de când oamenii au început să-și ia informațiile din atât de multe surse, cum se întâmplă astăzi.

Studiul este realizat pe baza unor metode de cercetare calitative, respectiv o serie de interviuri cu manageri cheie din companii mari și mijlocii din următoarele sectoare: FMCG, Telecom, Retail, Pharma, Financial Services, Media/ Agenții de publicitate. De asemenea, punctul de vedere al celor mai importanți operatori de televiziune au fost, de asemenea, surprinse în interviurile realizate.

Rezultatele acestei cercetării au fost prezentate în cadrul evenimentului “Ziua Publicității“, organizat de IAA.

Citeşte mai multe despre:   studiu,   reclamă,   televiziune
 
 
 
Loading...