Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri Eveniment Telekom România, cele mai multe reclamații de la clienți în primele 6 luni

Telekom România, cele mai multe reclamații de la clienți în primele 6 luni

Un articol de: -
Eveniment

Grupul de firme Telekom România, respectiv fostele Cosmote și Romtelecom, a rămas pe primul loc în topul reclamațiilor formulate la ANCOM de utilizatorii de servicii de comunicații. Acesta a avut în primele 6 luni ale anului 309 plângeri.

Pe segmentul serviciilor poștale, ANCOM a primit 180 de plângeri, dintre care cele mai multe s-au referit la termenul de livrare a trimiterilor (44%) și la deteriorarea trimiterilor poștale (24%).

Cei mai reclamați furnizori de servicii poștale în primele 6 luni ale anului au fost Urgent Cargus cu 70 de reclamații, Fan Courier cu 38 de reclamații și Compania Națională Poșta Română cu 27 de reclamații. 

 

Citeşte mai multe despre:   ANPC
 
 
Loading...