Revista și canalele de televiziune National Geographic, cumpărate de magnatul american Rupert Murdoch
Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Externe Revista și canalele de televiziune National Geographic, cumpărate de magnatul american Rupert Murdoch

Revista și canalele de televiziune National Geographic, cumpărate de magnatul american Rupert Murdoch

Un articol de: -
Foto: prime-number.com Externe

Magnatul american, Rupert Murdoch, a cumparat o majoritate importantă din National Geographic, în urma unei înțelegeri de 725 milioane de dolari.

Reprezentanţii The National Geographic Society au anunțat miercuri că şi-au vândut celebra revista, dar şi canalele de televiziune, către o companie controlata de grupul 21st Century Fox al lui Rupert Murdoch.

În urma fuziunii 1st Century Fox va deține 73% din capitalul noii entități, numită " National Geographic Partners",  iar "National Geographic Society" va detine 27%. Ambele societăți vor fi reprezentate egal în conducere.

Acordul cu Fox permite National Geographic Society să îşi crească finanţarea cu aproape un miliard de dolari pentru a-şi extinde lucrările în domeniul ştiinţei şi explorării, însă va rămâne în continuarea societate non-profit, cum este din 1888.

Potrivit publicației gizmodo.com, fuziunea nu este o surpriză având în cedere că NatGeo a ținut legătua cu Murdoch pentru aproape 20 de ani prin intermediul canalelor de televiziune. Este o afacere bună de a consolida eforturile într-o singură entitate, integrată pe mai multe platforme.

Nu a durat mult însă a oamenii să-și exprime îngrijorarea. Printre altele, Murdoch este considerat ca fiind “un sceptic al achimbărilor climei”, așa cum acesta a declarat.

Cu toate acestea, șeful executiv al celor de la National Geographic, Gary Knell, afirmă că de-a lungul tranzactiei nu s-a discutat despre "intervenții în politica editorială" și că "ei nu ar fi intrat în această tranzacție dacă nu ar dori ca brandul să rămână la aceeași calitate".

Murdoch consideră  că această fuziune este una de succes, fiind utilă pentru ambele societăți.

David Bank, analist al RBC Capital Markets a declarat ca nu foarte multe braduri reușesc să treacă granița să să aibă o valoare ridicată, precum este National Geografic.

Citeşte mai multe despre:   tranzactie,   fuziune
 
 
Loading...