Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri High-Tech LOVITURĂ pentru buzunarele lui Zuckenberg. Ce sumă COLOSALĂ a pierdut fondatorul Facebook după anunțul despre modificarea celebrei rețelei

LOVITURĂ pentru buzunarele lui Zuckenberg. Ce sumă COLOSALĂ a pierdut fondatorul Facebook după anunțul despre modificarea celebrei rețelei

Un articol de: -
Mark Zuckerberg High-Tech

Mark Zuckerberg a pierdut vineri o sumă colosală după ce a anunțat că va modifica algoritmul de afişare a postărilor în reţeaua Facebook.

Anunțul a determinat scăderea acţiunilor companiei cu 4,5% la bursa din New York, motiv pentru care fondatorul Facebook a pierdut nu mai puțin de 3,3 miliarde de dolari, informează Bloomberg.

În urma declinului acţiunilor Facebook, averea lui Zuckerberg a scăzut la 74 de miliarde de dolari, potrivit indicelui Bloomberg al miliardarilor. El a pierdut în acest fel poziţia de al patrulea cel mai bogat om din lume, în favoarea miliardarului spaniol Amancio Ortega.

Fondatorul Facebook a pierdut cea mai mare parte din suma de 4,5 miliarde de dolari câştigată în acest an, scrie news.ro.

Cei mai bogaţi 500 de oameni din lume au câştigat anul trecut 1.000 de miliarde de dolari şi alte 192 de miliarde de dolari în primele două săptămâni din 2018, arată indicele calculat de Bloomberg.

Facebook a încercat să îi calmeze pe creatorii de articole şi conţinut video îngrijoraţi de anunţul lui Zuckerberg potrivit căruia reţeaua socială pe care o conduce va pune mai mult accent pe ceea ce numeşte interacţiunea socială semnificativă, în locul consumului pasiv de noutăţi.

Articolele şi clipurile care atrag comentarii şi like-uri sau care sunt distribuite de utilizatori vor avea o probabilitate mai mare de a fi vizibile, a precizat Facebook într-un email obţinut de Bloomberg.

Compania va continua în acelaşi timp să prioritizeze conţinutul pe care utilizatorii îl caută în mod regulat, cum ar fi video-urile săptămânale.

Citeşte mai multe despre:   Mark Zuckerberg,   Facebook
Loading...